قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت

تاریخ زندگی پیامبر(ص) را در پادپخش مصطفی بشنوید

تاریخ زندگی پیامبر(ص) را در پادپخش مصطفی بشنوید

قائم: رادیو اینترنتی مناهج در یک پادپخش 20 قسمتی به نام «مصطفی» به تحلیل تاریخی زندگی پیامبر اکرم(ص) می پردازد.


به گزارش قائم به نقل از خبرگزاری ایرنا از رادیو مناهج، محققان این رادیو با بررسی چهار هزار صفحه از منابع مطالعاتی متقن و قابل اعتماد، تا حالا چهار قسمت از پادپخش مصطفی را ساخته است. شنوندگان این پادپخش سریالی می توانند با عرصه های مختلف حیات نورانی پیامبر اکرم(ص) آشنا شوند؛ آن هم در قالبی نو و جذاب.
رسول الله بزرگترین پیامبر خدا و زندگی او خلاصه و چکیده تمام پیامبران گذشته است اما ما مسلمانان کمتر فرصت کردیم درباره ی حضرتش مطالعات گسترده و عمیق داشته باشیم.


پادپخش مصطفی این مسیر را ساده کرده است. یعنی ممکنست شما منابع متقن درباره ی زندگینامه پیامبر را نشناسید یا با ادبیات این کتاب ها نتوانید به خوبی انس بگیرید یا بهر دلیلی فرصت مطالعاتی شما محدود باشد.
تولیدات مناهج بیشتر مشتمل بر آثار غنی تاریخی و معارفی است که برای تولید این آثار، منابع بسیاری مورد پژوهش قرار می گیرد تا مخاطبان این رادیوی اینترنتی که توسط عده ای از جوانان حوزوی به راه افتاده است، بتوانند با خیلی از دانسته های ژرف معارفی و تاریخی و بصیرتی آشنا گردند. آثاری همچون تاریخ مشروطه، نگاهی به هفت انقلاب بزرگ جهان، تاریخ قیام سیدالشهدا، زندگینامه علمای مجاهد و خلاصه با اهمیت ترین کتاب ها در قالب پادپخش از دیگر تولیدات رادیو مناهج است.
قسمت اول پادپخش مصطفی را اینجا گوش کنید و همین طور قسمت های دوم، سوم و چهارم را.



منبع:

1403/06/31
22:52:44
5.0 / 5
296
تگهای خبر: اینترنت , پیامبر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵